Tisdag

Hellu!

Igår träffade jag mamma och Vickan efter jobbet, så åkte vi till Bäckebol o käka lunch med Wille på Ikea :) Sen fixade jag lite med min nya Iphone som kom igår, massa strul! Han lovade mig att jag kan ha kvar mitt nummer- men nej det simkortet passar ju inte i Iphone! Wille ska klaga :) Efter det åkte jag o Vickan till stan o chilla, mys! Jag köpte en rödvit randig body till vår dotter :) 

Idag när jag skulle köra till jobbet va det iskaos! Rena isgatan, började köra ut på motorvägen men ingen kunde köra i mer än 30 km/h, så jag fick svänga av o så fick Wille byta till vinterdäck mitt på morgonen <3 Körde honom till jobbet o jag kom ca en timme sent till mitt jobb. Sprang in på Allum en sväng sen o köpte lite nya babykläder, det går ju inte att låta bli! :) <3 Sen ringde Wille o sa att han va utanför oss med lastbilen, så då åkte vi o käka lunch (jag va sjukt sugen på thaimat så det blev det) namnam! :) Nu ska jag plocka ur diskmaskinen o hoppa in i en dusch! Hoppas allt är bra med er!

Kram från mig och lillan :) <3



Pappas tjej <3



däckbyte tidigt på morgonen!



Thaimat!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: