Torsdag

Heey!

Sorry för den dåliga upddateringen men jag hade fullt schema igår! Jobbade, lunchade med Ellinor, åkte hem o turbo duscha o gjorde mig iordning, hämtade upp William, åkte till Östra sjukhuset för o gå på ultraljud :) Hon är fortfarande en hon, växer som hon ska, allt ser bra ut och det är helt underbart o se henne sprattla o allt vad hon gör :) Efter det lämnade jag Wille igen, hämtade upp Patricia för o hämta ut biljetter till hennes gymnastikuppvisning, hämtade Wille på jobbet, åkte till zoobutiken med Patricia.. Körde hem henne, mötte upp svärfar o tjöta lite, till Maxi för o köpa mat, mötte en gammal jobbarkompis som jag prata lite med, hem o äta! Helt slut! När vi hade ätit va det tid för Greys som jag hade längtat till, Williams nya vän som också är granne med oss frågade om han ville kolla fotboll så han gick över dit o jag kollade på Greys, dock somnade jag efter halva så jag missa slutet :(

Idag har jag jobbat i ruskvädret, tömt min gamla data på bilder o musik för mamma ville ha den :) Snart ska jag hämta Wille sen ska vi hem till mamma! Imon e jag ledig, underbart :)




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: