Skärtorsdag

Hellu!

Hemkommen från jobbet som gick bra! Jag har massa städning att ta tag i men känner ingen direkt lust till att börja.. Imorgon är jag ledig och då ska jag fika med Linda på dagen, sen på kvällen kommer Williams bror med familj hit och umgås o sover över :) Eventuellt hinner vi träffa svärfar på dagen med :)

Jag tror också att jag kände bebisen för första gången igårkväll :D Jag låg i soffan och kände hur det tyå sög till i magen, som om den gjorde en kullerbytta :D Det va inget vanligt magkurr iaf :)
9 dagar kvar tills vi ska kolla könet nu! Så himla spännande :D Längtar <3

Skärtorsdag idag och ledig imon, borde äta nån god middag ikväll men vet inte riktigt vad än.. Det enda jag vet är att jag är sjukt sugen på chokladpudding :D 

Bye!


Vickan

HAHAHHAHA, jag får nog fan sluta lägga upp bilder och säga vad jag äter för du blir ju sugen på allt :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: