BB väska

Tack för pepp talket Linda! :) <3

Idag mår jag bra, känner mig pigg! Kanske för att jag fick sova så gott inatt :)

William kom hem på lunchen och åt med mig, då ringde Anticimex och frågade om han fick komma, jajamen sa jag! Och informationen jag fått om att gravida inte får vara hemma på 24 timmar gäller inte i Göteborg längre eftersom dom har ett nytt bättre sätt att bli av med faraomyrorna, det är helt ofarliigt! Superskönt :) Så nu har han sanerat och sa att det antagligen bara räcker med denna gången men han ringer om 3 veckor igen och kollar av, då kanske det behövs en omgång till. Han frågade om jag är anträffbar på det numret han ringde idag då, "ja om jag inte ligger på bb då" svarade jag :D 

Pratade med pappa nyss som jobbade sin första dag efter semestern idag, inte så pigg :) haha! Han frågade mig "har du packat bb väskan än då?"  "naae...svarade jag" då sa han "då är det nog dags nu!". Så jag får väl lyda pappa och göra det :) På nåt sätt så känns det som att det är tidigt att packa den, men det är det ju verkligen INTE! Snarare sent! Hon kan ju lika gärna komma inatt liksom! Herregud, nu är det overkligt nära! :) Åh va vi längtar!! <3 Idag ska vi köpa blöjor! Efter det är vi heeeelt redo! 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: