Chill

Hey! När jag kom hem till Anna och Robin igår blev jag helt ställd! Dom har bott i denna superfina lägenhet i 3 veckor och det kändes som att jag gick in i en inredningskatalog :) jättefint inrett, högt i tak, stora fönster och vita väggar :) jag är så glad för deras skull! Och fika hade hon fixat med! Efter nån timme kom även Linda dit och jag fick massa fina polarn och pyret kläder av dom, och kaniner :) sen kom William dit o beundrade lägenheten en stund. Sen åkte vi till Munkebäck och käkade pizza med Patrik, Johanna och Jimmy :) sen åkte vi hem o slappade i soffan innan det va sovdags. Idag vaknade jag vid 9, gick upp o åt frukost och slängde in en maskin tvätt. Tänkte lägga mig i ett bad snart, är lite rastlös :) Alicia är helt vild i magen! Nästan så man kan se en fot när hon sparkar <3



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: