Gott nytt år!!

2012 har helt klart varit mitt bästa år! 10 januari gjorde jag mitt positiva graviditetstest så hela året har mest gått åt att vara gravid! Häftig upplevelse!

Sommaren spenderades i Luleå och fick träffa mina goa släktingar!

Och höjdpunkten på året va ju den 20 september då våran underbara fina lilla dotter föddes! Helt obeskrivligt <3

Vi hoppas att 2013 blir ett toppen år både för oss och er såklart!

Ha en underbar nyårsafton!

Kramar från oss



Eva

Hej fina familjen. Jag önskar er verkligen ett Nytt härligt 2013 och livet blir bara bättre. I år får ni uppleva er lilla tjejs första steg, kanske första ord och ni får följa hennes utveckling. Så ta vara på varandra, kärleken och livet och lev i nuet. Älskar er! Varmaste kramen från Arjeplog

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: