Irriterande!

Att inte blogg appen funkar!! 
 
igår kom mamma hit och vi promenerade, hämtade bilen på verkstan, gjorde knäck och middag :) 
 
kollade på Dagboken (för 52e gången typ) äääälskar den filmen! Får aldrig nog :)
 
Idag ska jag och Wille på julbord med hans jobb! Ser fram emot det! Det va över ett år sen jag kunde dricka så det ska jag unna mig lite ikväll :) Mamma och syster Vickan ska vara hemma hos oss och passa Alicia. Det känns lite jobbigt att lämna henne, men jag är inte orolig :) 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen!
 
ha det bäst!
 


Faster

Tips. Vet inte om du ammar, men du vet säkert att du inte bör amma om du druckit alkohol. Men som den förståndiga tjej/mamma du är, vet du ju detta =D Hoppas du fått en riktigt trevlig kväll. Varmaste kramen.

Tinde

Sjukt irriterande!!! Hoppas de löser det snart! TRevligt med julbord, hoppas ni hade skoj. Och att glöggen var god!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: