Ajaj

Min rygg är inte min vän för tillfället.. Igår låg jag mest på soffan o grät av smärta.. Blev inget jobb idag. Jag har fortfarande väldigt ont, spelar ingen roll vad jag gör, sitter, ligger eller står. Det värker hela tiden :( Ska förhoppningsvis till läkaren imon om jag får nån tid och prata om sjukskrivning.. för detta funkar inte!

Usch jag känner mig som en klagkärring! :D Trots smärta är jag ändå glad och lycklig! Det är helt klart värt det <3


Tjockis


Nadia

ååh vad fin du är :D men hoppas du blir bra snart :( <3

Eva

Oj vad mkt det syns redan =) var det i september bebisen skulle komma? Du är jättefin gumman, å tjockis ska man vara då man väntar smått. Enda ggn det är riktigt accepterat, så njut! Älskar dig stumpan.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: