Äntligen!

Igår fyllde jag 21, den dagen i sig va inte särskilt speciell, om det inte hade vart så att vi äntligen fick se vår lilla underbara bebis som växer och sprattlar i min mage! :D Heeelt underbart! Fina hjärtslag och den rörde sig massor!

I mitten av september beräknas vi bli föräldrar :) Det är spännande, pirrigt, roligt, läskigt och allt man kan tänka sig! Men helt underbart! <3

Jag har en helt underbar man som jag älskar otroligt mycket <3 Hade inte kunnat tänka mig nån annan bättre pappa än William!

De senaste 3 veckorna har vart jobbiga, sjukt illamående med kräkningar titt som tätt, oro och extrem ryggvärk eftersom jag nu inte får äta mina smärtstillande.. Men illamåendet har börjat lägga sig vilket är skönt :) Är nu i 11e veckan och det är så sjukt häftigt att följa vad som händer i magen varje vecka :D

Nu ska jag äta lite god kyckling o potatissallad och sen krypa ner i ett varmt gott bad med plutten <3



Eva

Ooooj gumman, att du redan ska axla ansvaret för ett nytt litet pyre =)hålle tummarna att allt ska gå bra.

Så nu får jag DubbelGratta dig, födelsedag å knyte i magen.

Varmaste kramen från Norr =)

Hoppas även William hjälper till nu massor, man är ju två som får barn och att han skämmer bort dig nu när du är i väntans tider. Det är ju inte alltid helt lätt att bli föräldrar. Allt stöd från mig å hoppas kanske ni orkar komma norröver till sommaren, trots stor mage =) men det är ju länge dit ännu.

pöss pöss å kramiz fr. faster

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: