Godmorgon!

Gick upp halv 8 och ringde som en galning till vårdcentralen för att få en akuttid, när jag äntligen kom fram va det fullbokat :( Men hon bokade in mig på en tid imorgon kl 09:20, så då får vi se vad domen blir! Jag har sjukt ont nu med även fast jag är hemma så även om det inte är kul att vara sjukskriven så känns det som det bästa..

Jag googlade som en galning igår på grömögelost gravid och fick som svar att man inte ska äta det -OM man inte värmer upp den till kokande värme! :D Då är det ingen fara enligt livsmedelsverket! Jag blev hur glad som helst och ringde William så han fick handla med sig det hem! Kyckling med grönmögelsås och hasselbackspotatis <3 Det blev hur gott som helst och vi har även så det räcker idag med :D <3 Det är ganska svårt att veta vad man får och inte får äta när man är gravid, vissa saker tänker man knappt på att det skulle vara farligt.. Gäller att plugga på så man har koll! :)

Såhär stor är vår skatt nu :) 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: