Morgonpigg

Godmorgon!

Igår va jag hos läkaren och fick ett intyg och hon sjukskrev mig en vecka till.. Gött att jag har vart hos läkaren så mycket under ett år att jag kommit upp till högkostnadsskyddsnivån! Sjukt.. Jävla rygg!

William va på Mio igår och hämtade våra nattduksbord som äääntligen kommit! Efter massa veckors väntan!
Ett bord är ihopsatt än så länge, det tar ganska mycket längre tid än Ikea´s grejer :) Han sätter nog ihop andra bordet idag när han kommer hem från jobbet och då ska jag ta en bild o visa hur fint det blev! Nu när vi målat om o allt också, men vi har fortfarande lite kvar o fixa.. Vi ska sätta upp en hylla ovanför sängen med bokstäver i sten i form av LOVE+ en ljusslinga :) Han är redig min man <3 

Ha det toppen! Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: