Sista dagen som 20-åring!

Hey!

Helgen har vart lugn o skön, har målat om mormors gungstol så nu är den vit och fin :)
I lördags va vi på Hönö en sväng och träffade Williams mormor, moster och kusin! Sen åkte vi hem o kollade på flashdance och vräkte i oss godis :) Supermys! Söndagen spenderades med att måla gungstolen en gång till, städa lite, William satte ihop det andra nattduksbordet och jag lagade mat :) Sen somnade vi gott i soffan tillsammans <3

Jag är sjukskriven idag med pga min rygg, imorgon har jag ledig dag och på onsdag ska jag tillbaks till jobbet.
Imorgon fyller jag 21! William har lovat att vi ska äta en supergod frukost ihop och sen ska vi iväg på en överraskning :D Spännande! 

Nu har William åkt till jobbet och jag ska fira sista dagen som 20 åring med ett varmt bad, mat och sen glass framför tvn tills min underbara man kommer hem igen <3

Hoppas ni har det bra! Kramar


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: