V 12

Hellu!

Helgen har vart toppen, vi har haft besök från småland :) Williams bästa vän, sambo och son va här från lör till sön. Vi har bara umgåtts och tagit det lugnt, och ätit massa :) Trevligt! Blev dock lite för lite sömn så igår när dom hade åkt, körde jag o Wille till Hemmakväll och hyrde 4 filmer som vi satte på o slängde oss i soffan :) Jag hann se 2 filmer innan jag somna o Wille såg 3 :) 

Idag vaknade jag som vanligt med världens smärta i ryggen, är så trött på det! William va världens bästa som gick upp o gjorde frukost till mig o sen hämtade han bilen <3 Kom till jobbet, kämpade på i några timmar men gick hem vid lunch.. Ska snart ta mig till sjukgymnasten och hoppas på att dom kan hjälpa mig på nåt sätt!

Allt är ialllafall bra med bebisen vilket är det viktigaste :) Igår gick vi in i vecka 12, skönt! Nu släpper oron ännu lite till :) Det är helt sjukt när man läser om vad som händer i magen varje vecka! Denna veckan kan den tex suga på tummen, le och rynka pannan! :D Ca 6 cm stor <3 Vårt lilla mirakel <3

Svar till Eva: Tack för gratulationerna! :) William är världens bästa och hjälper till jättemycket med allting <3 Han är så stolt och glad :) Vi ska försöka ta oss upp till er! Massa kramar <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: