Fira 2 år! <3

Godmorgon!

Jobbat hela veckan, helt slut på kvällarna!
Igår va jag hos mamma o Vickan o hade mys :) Först käka jag o Vickan pizza o sen noppra hon mina ögonbryn, sen kom mamma hem o då käka vi ostbricka o chillade <3

Idag ska jag och William fira vår 2-årsdag <3 Den är egentligen på tisdag men då jobbar han kväll..
Vi ska ut och käka och kanske gå på bio om vi hittar npn bra :)

Nu på morgonen ringde hans alarm kl 9, då gick han upp direkt och klädde på sig o sa "ligg du kvar o mys lite gumman". Då anade jag att det va nåt lurt o frågade vad han ska göra o då sa han med ett leende "jag måste bara åka iväg en stund, kommer kanske om en timme igen" :) Så han är iväg och gör nåt lurt, jag är så nyfiken så jag spricker! :) Men nu ska jag käka och duscha!

Hoppas ni får en underbar lördag för det ska vi ha!

Kram <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: