Hemma från BB!

Fast utan bebis.. :) Igårkväll när vi kommit hem satt vi och kollade film o käka popcorn och vid 12 märkte jag att jag hade fått en ganska kraftig blödning.. Ringde till förlossningen och dom bad mig vänta 1 timme o se om den stannade, det gjorde den inte. Så då ville dom att jag skulle åka in. Dom gjorde ultraljud och lyssnade på lillans hjärta o allt såg bra ut förutom blödningen så jag blev inlagd för observation så att det inte va moderkakan som lossnat.. 04:30 fick vi ett rum o wille åkte hem, 05:00 va han tillbaka då han inte hade hemnycklar med sig.. Jag sov inte alls bra i en stenhård säng, skrikande barn och larm som lät.. Kl 10 kom en bm in o pratade o gav mig frukost. 11 kom Wille med en söt nalle :) sen åkte han o spela paintball. 12 kom en läkare o sa att jag måste stanna en natt till.. Lite mat fick jag, kl 14 dog min mobil... Jag låg o stirra i en vägg till kl 17:30. Då larmade jag o sa att jag ville hem för 3dje gången, samma svar "du får vänta på läkaren, hon kommer snart.. 18:15 kom läkaren o sa att jag fick åka hem! Yaay! :) måste vila o om det börjar blöda igen måste jag åka in. Nu är Wille hemma o vi ska bara mysa i soffan medans lillan sparkar o växer i magen några veckor till :) <3



Eva

Oj,Oj gumman. Du måste vara rädd om dig. Du har rest långt under veckan och så anar jag att du har lite svårt att vara stilla. Har skickat dig böckerna, så jag hoppas du snart får dom.
Älskar dig (er) sköt om oss nu. Varmaste kramen från mig. Hälsa Wille oxå.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: