Luleå

Heeej!

Jag vet att ni saknat mina inlägg men vi har haft fullt upp! Nu ska ni få höra vad vi gjort :) 

Måndag va jag hos tandläkaren, sen hämtade jag William och vi startade resan hemifrån 10:00 mot Luleå :) Vi körde många mil, stannade några gånger på vägen och käkade, tittade på dalahästen och så. Klockan 18 va vi framme i Sandviken och stannade hos Christian och Elin, där sov vi till tisdagen. trevligt!

Tisdag startade vi kl 08 från Sandviken och körde sen resten hela vägen till Luleå, några stopp där med. De sista 2 timmarna va riktigt jobbiga. Trötta, ont i ryggen och lite rastlösa.. Klockan 19 va vi framme i Luleå! Farmor va så glad att se oss! Faster Ann-Sofie va här och mötte upp oss oxå, vi åt lite och pratade en stund men sen va vi så trötta så vi somnade som stockar :)

Onsdag vaknade vi vid 9, gick upp och åt frukost och gjorde oss iordning. Sen åkte vi med farmor till Röda korset där faster Annso jobbar, fyndade lite barnkläder :) Solen sken så vi åkte till faster Bettans kolonilott och fikade. Jag satt vänd med ena sidan åt solen så nu är vänster sida rödbränd och höger vit, haha! En liten polkagris.. Sen åkte vi hem en sväng och skrev en handlingslista, sen åkte jag och William o handlade :) När vi kom tillbaka spelade vi några omgångar yatzy, farmor fick yatzy 4 gånger på 2 spel! Hon blev trött vid 12 o gick o la sig. Jag o William spelade till 01:30, sen somnade vi med. 

Jag har väldigt ont i ryggen och fogarna så dubbel luftmadrassen vi köpte får William sova i själv och jag sover i sängen, det gör för ont o vända sig så jag sov knappt första natten..

Torsdag va vädret lika fint! Farmor skulle iväg till sjukgymnasten så jag o William åkte in till stan på en liten shoppingtur, vi hann inte kika så mycket så det får bli nån mer dag. Faster Eva har kommit ner från Arjeplog så vi ville hem o träffa henne, så stan får vänta :) När vi kom hem va Eva, farmor, och Bettan här. Vi åt jättegod mat, faster Eva hade gjort en supergod sås som vi åt till lax och potatis :) Sen kom faster Annso och kusin Johnny! William och Johnny har satt upp farmors tv på väggen :)

Imorgon ska vi på kalas hos mitt kusinbarn som fyller 1 år! Sen ska vi nog ut och äta på kvällen, mysigt! jag ska bättra mig på att blogga så ni slipper långa inlägg, kram från Luleå, mig, William och lillan!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: