Massage

Hey!

Igår va vi på guidad rundtur med faster Eva :) Vi va runt i Kyrkbyn och tittade, vi shoppade skor och va runt lite här och var! 2 par skor var till mig och William, jag tror Eva hittade 3 par :)

Sen kom vi hem o vilade en stund, vid 19 träffades vi, Annso, Patrik, Johnny, fredrik, sofia och Bettan nere vid en restaurang vid havet och åt god middag! När vi kom hem blev det några omgångar yatzy innan vi somnade..

idag har jag vart med farmor hos ögonläkaren och William o Eva har vart o hämtat en säng. Jag har nyss fått världens ondaste med skönaste massage av faster! William får en just nu och gråten är inte långt borta! Haha :) Fruktansvärt ont men nu efteråt känns det skönt. Tack faster! <3

Ikväll ska vi träffa kusin Magnus med sambo och så ska vi äta middag hos faster Annso :)

Bilder på magen vecka 29



Eva

Hej gumman! Många fina bilder är det =) jag är nu hemma igen i Arjeplog, saknar er redan. Hoppas jag inte skrämde er med massagen, brukar kännas ordentligt iochmed att ni båda var väldigt spända i musklerna. =) men ni vet ju vart jag finns om ni vill åka hit. Älskar dig stumpan, jobbigt att säga hej då idag. sköt om er nu. varmaste kramen

Eva

Hej på er igen! Jag har nu spanat efter lite bra böcker åt er, dessa ska ni få i present =)
Varma kramar å hoppas ni har det gott!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: