Onsdag

Vaknade halv 10 och gick upp o käka frukost med mamma och William :) Sen började Wille måla utemöbler som han ska sälja. Jag och mamma tog tag i korgen som lillan ska sova i. Min mormors gamla tvättkorg som jag o Wille har spraymålat vit. Jag o mamma va o köpte madrass på special butik idag som fick skära ut en madrass som passade, sen åkte vi o köpte vitt tyg och ett rosa sidenband som den ska kläs i, kommer bli superfint :)

Mamma städar o fixar mat o sånt här hemma, rena lyxen :) William är nu o spelar frispeegolf med killarna o jag o mamma har ätit tacos o nu spelar vi wordfeud mot varann :) 

Lillan lever om i magen som vanligt! Innan sa jag till mamma "kolla på magen, hon rör sig helt rytmiskt o konstigt, som att hon slår i takt" fattade ingenting.. men nu har poletten trillat ner så nu vet jag va det va, hon hickade såklart :) Häftigt! Det har hänt några gånger men jag har inte kopplat.. lillan <3 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: