Fixar!


Ajaj vad ont jag har i fogarna idag, William fick bära mig till toan imorse för jag kunde verkligen inte gå :( Nu när jag rört på mig lite så är det lite bättre men varje steg känns.. 

Håller på o sätter saker på sin plats, vi har ganska ont om förvaringsutrymme har jag märkt! Lillans garderob är full med kläder nu i olika storlekar, och snuttefiltar o så :) Nappflaskorna har fått flytta in i köket och står bland våra glas :D Så himla härligt o se dom varje gång man öppnar! Åååh va jag längtar efter henne!! <3 Hon sparkar för fullt i magen idag (som vanligt) :)

Jag hoppas hoppas att William orkar åka inom Siba idag och köpa matberedaren jag så gärna vill ha, då ska här bakas bullar!! :D



Nääästan allt från Ullared igår, köpte lite kläder o så med :)


Min blivande kompis :)


Emelie

Ett litet tips är att inte köpa allt för mycket innan barnet kommer, för tro mig, man kommer inte använda allt man köper. Så var det iaf för oss. Men jag vet, det är sååå roligt att handla massa och förbereda :) haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: