Heeeey!

Vickan har redan skällt på mig för att jag bloggar för dåligt, min bästa ursäkt är att blogg appen inte funkar!

Igår va det varmt ute och jag va i stan och fikade med Jennifer, typ 2 år sen vi sågs men kändes som förra veckan, det e så det ska va! Supermys va det o träffa henne o det lär inte dröja lika länge tills nästa gång :) Jag följde med henne in på systemet o då köpte jag en flaska vin till William, hon i kassan sa att jag har så himla fin mage! :) Känns konstigt när främlingar säger att man är fin o frågar när det är beräknat, men det allra konstigaste kändes att gå ut från systemet med en påse i handen o magen i vädret! Haha :) William tycker jag skäms för lätt.. kanske :)

När vi fikat färdigt hämtade jag William på jobbet, vi åkte hem i 5 min o han bytte om, sen överraskade han mig med att gå på Liseberg och kolla på Carl-Einar Häckner som hade premiär :) Jättemysigt trots lite regn och blåst, showen va skitrolig och kanonbra tyckte vi båda :) Lite blöta åkte vi hem och mös i soffan, William firade sin sista arbetsdag med ett glas rött :) Så nu har han semester! Gött med sällskap på dagarna!

Nu har han åkt till skatås för att lira lite frispeegolf med grabbarna, jag packar för fullt inför resan som det inte är långt kvar till! :) 



William va sjukt nöjd som fick komma upp på scen hos Häckner, han gjorde succé! :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: