Jack jakt

Efter skolavslutningen åkte jag o patricia till stan o fikade hos Anna :) sen åkte vi o letade efter jacka till mig, utan framgång! Finns typ ingen affär som säljer gravidjackor.. Åkte hem o Patricia somnade, jag letade febrilt efter jacka på nätet-utan framgång..

Vid halv 5 åkte vi o hämtade William, sen lämna jag isia hemma o jag o wille åkte till stan på jack jakt, nu efter en jacka till icke gravida.. Det är änna kallt o regnigt nu så jag va desperat! Efter många timmars letande, suckanden, toabesök o lite gnäll hittade vi en fin på MQ. Ord pris 1300, idag nedsatt 30% till 900. Tjejen i kassan va nog trött o stressad o råkade skriva in 50%. slutsumma 650, sjukt nöjd!!

Vi firade med pizza på vårt nya favvo ställe, nu ligger vi döda i soffan..

Godnatt!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: