Lillan <3

William tog lunch när jag hade tid hos barnmorskan så han kunde följa med, mys! :) <3 Allt ser fint ut, magen växer som den ska, så normalt det kan bli enligt kurvan sa hon :) Vi fick höra hjärtat med och det slog fort o fint <3 Lilltjejen! Barnmorskan Matilda frågade om vi tycker tiden går långsamt "nej sa jag.. tycker det går ganska fort", då utbrister William "Jo! Jag vill att hon ska komma NU, tycker det går skitsakta" :) Så söt!

Sen körde jag till landvetter o lämnade bilen på service så nu är den redo för långresa! Jag har börjat packa lite med, e klar med allt tvättande (tror jag, kanske blir nån sista maskin). Skatåsdagen blir nog inställd i helgen pga regn, så då vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. 

Nu är William på handbollsträning, jag har betalat lite räkningar o så.. Tänkte att jag skulle överraska Wille med lite jordgubbar o tända ljus när han kommer hem :) Det e fotboll ikväll med så jag lär få se på den.. 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: