Ninja baby

Hellu!

Igårkväll va Peter här o käkade tacos o kollade fotboll :) Spelade lite yatzy med! 

Idag gick jag upp vid 10, sovit ganska dåligt inatt.. Illamåendet har börjat komma tillbaka lite smått, jobbigt! Foglossningen gör också att jag får svinont varje gång jag vänder mig i sängen, vilket jag gör ofta.. Och massa halsbränna på det! Gött det är att vara gravid! Haha :) Nej men det e mysigt, hon sparkar massa, fick en oskön hård spark mot revbenen igår! Det börjar bli tungt nu och kännas ännu mer i ryggen, men det är bara 11 veckor kvar! det går fort :) William sa innan idag att han skulle vilja att hon kom NU så vi kunde mysa med henne :) <3

William hämtade mig vid 12 så åkte vi till kåsjön med lastbilen o käka lunch :) Sen åkte jag till backaplan o köpte lite inför luleå resan, typ en dubbel uppblåsbar madrass, myggspray o så :) Sen hämtade jag Wille på jobbet, åkte hem o han lagade sina supergoda hamburgare, nu åkte han på handbollsträning :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: