Semesterplaner!

Haft en bra dag trots smärta! Pappa ringde och tjöta lite, alltid trevligt! Sen fick jag besök av min vän Susanne, fikade o tjötade lite vi med :) 

Vid halv 5 kom min fina man hem- med en finfin matberedare!! :D Åh va glad jag blev! <3 Här ska det bakas bullar! Vi har suttit o planerat färdigt semestern (äntligen), vecka 27 packar vi bilen och drar till Luleå! :D Ska bli så kul o träffa släkten igen efter mååånga år! Ringe farmor och pratade med henne (inte pratat på ca 6 år), och herregud va glad hon blev! :) Underbart! Så vi ska sova hos henne och hon tyckte det va så kul! Så nu längtar jag ännu mer! <3

William har åkt till skatås med Peter, dom skulle spela frispeegolf :) Jag har käkat o nu myser jag bara med min bebis i magen som sparkar för fullt <3



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: