Städmani!

Ojoj vad jag har vart duktig! Storstädat toan, alltså skrubbat kaklet o badkaret o resten, det skiner nu! :) sen har jag röjt i köket, vardagarummet o hallen, dammsugat överallt och förberett middagen :) så nu slappar jag i soffan o inväntar min man <3

Idag fick jag hem tröjan som jag gått o väntat på o längtat efter. Är dock sjukt besviken för jag beställde en gravidtopp, då antar man ju att det är en gravidtröja men nej, helt fyrkantig så den sitter hemskt på. Det står ut vid magen o har ingen passform alls :(



Vickan

Haha tänk om hon inte ens kmr den 18e? :s

Eva

Inte bra att ta datumet på tok för givet gumman, man vet faktiskt aldrig säkert med de små liven. Tack för grattiskortet =) Ett tips ang tröjan, antingen trär du en gummisnodd i fållen, eller trä in ett vitt snöre som du kan knyta under magen... =)

Svar: Nej jag tar det inte för givet, jag vet att hon inte lär komma då men jag får frågan när det är beräknat flera gånger per dag, så därför skrev jag det beräknade datumet på :) Tack för tipsen men jag kommer skicka tillbaka tröjan :)
Alexandra

Fiffi

Vilken superfin tisha!!

Svar: Tack så mycket! :)
Alexandra

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: