Trött!

Hade jättetrevligt hos Katarina igår! God mat o trevligt sällskap :) jag åkte hem vid 01, skulle hämta wille som va ute men han ville stanna lite längre. Jag kom hem, bytte om o tog av sminket, då ringer Peter o vill ha skjuts hem. Så jag åker tillbaka till stan o hämtar Peter med gäng, då ringer min man o säger att han saknar mig så han va på väg hem, haha!

När jag lämnat peter o gänget som bor typ granne med oss så åker jag bort till parkeringen. Där sitter en onykter, blöt kille i regnet o väntar på mig så jag inte ska behöva gå ensam :) så söt! <3 han behövde dock lite gå hjälp hem för det va ganska vingligt, vi somnade som stockar vid 03.

Idag vaknade vi vid 11, gick upp o åt frulle, bara legat o myst o pratat heela dan, supermys! Jag har haft jättemycket sammandragningar.. Ringde förlossningen o dom sa att jag ska avvakta, lugnar det sig inte ska vi åka upp.

Nu har vi vart hemma hos Peter med lite folk o spelat spel o tjötat. Nu ska vi lägga oss i soffan o mysa o kolla film!

Natti!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: