Ullared!

Ojojoj vad jag har fyndat idag! Dom hade massa fina sommarklänningar (som jag inte kan ha), men även mycket mamma kläder så det va kul :) Blev dock besviken på babykläders avdelningen för där fanns det jättelite o välja på och det som fanns va inge vidare.. Så det blev inte så mycket kläder som jag hoppats på,,

Men på den andra baby avdelningen med snuttefiltar, nappar, leksaker och sånt kul hittade jag sjukt mycket! Ett jättefint babygym, en babysitter och massa annat så där är jag supernöjd!

Vi har så gott som ALLTING vi behöver inför hennes ankomst nu :) Endast spjälsäng, åkpåse o lite kläder kvar, det känns så otroligt skönt! Nu kan vi bara njuta av sommaren och sen kan hon komma :) <3

Jag är heelt slut, har svinont i fogarna, kan knappt gå nu. Och ryggen värker, lär bli värre imon så nu ligger jag bara i soffan :) Ska snart gå o lägga mig och mysa med världens finaste man <3 

Förresten så såg jag Ola-Conny på ullared, haha :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: