1 Mars

Fick lite vårkänslor när jag traskade ner till vårdcentralen imorse. Helt gött väder och det va aningen för varmt att ha jackan knäppt :) Läkaren sjukskrev mig halvtid till att börja med, sen får vi se om 2 veckor hur det är då.
På vägen tillbaka gick jag inom Allum, behövde köpa en ny foundation, hittade en goströja på rean med så den slank ner.. Sen rååååkade jag igen gå förbi baby avdelningen och köpte sockar, en mysdress och en body =) Sist köpte jag storlek 56 så nu köpte jag mista storlek 50 =) Så pyttesmå! :D Hoppas inte bebisen har Willes gener och kommer ut helt lång och inte passar i några kläder =)



Jenny (jvsm)

Gulligt! Inte lätt att låta bli att köpa de där små söta kläderna. Fast jag börjar å andra sidan böla när jag ser dem.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: