Älskar jobbet?!

Hellu!

Kom till jobbet kl 07, undrade varför inte jag va inplanerad i schemat? Skällde lite på min planerare (på skoj),som sa att hon trodde jag va ledig idag, nejnej sa jag och jobbade på och gick hem vid 11:30. När jag kommer hem o ska skriva i mitt nya schema i min kalender ser jag Måndag 26/3- ledig. HAHA! Gött o gå o jobba på sin lediga dag! Hade tydligen lagt mig långledig lör,sön & mån! Nu får jag ringa till min planerare o be om ursäkt o fråga om jag ska va ledig nån annan dag, haha :) 

Idag har jag jävligt ont i mina fogar och i ryggen så det blir bara soffläge o vila.. Har inte riktigt bestämt vad vi ska äta idag.. Sänder en tanke till syster Vickan som är förkyld den stackaren :( Och en annan tanke till min jobbarkompis som fick en liten pojke igår! :) Nu längtar jag ännu mer tills jag och William checkar in på Östra BB :) 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: