Fredag <3

Hej! :)

Nyss hemkommen, jobbade till halv 12 och sen åkte jag till Frölunda torg för jag tänkte bara springa in snabbt i nån affär o köpa en snygg klänning att ha imon när vi ska på fest eftersom jag knappt har nåt som passar längre, men icke! Sprang runt i varenda affär utan lycka, tog mig in till Nordstan o gjorde samma sak men efter 2 timmar värkte både rygg och fötter o hungern satte fart.. så jag fick åka hem tomhänt :( Får väl skrapa fram nåt i garderoben, eller ta mig till Allum för ett sista försök imon :) 

Igår kväll va ju Linda här o åt middag o tjöta, supermys! Hon gick 20:45 och ca 21:00 sov jag som en stock! Haha!

Nu ska jag ta ut min mini baguette från ugnen och göra äggröra till det, mumma! Hoppas ni får en toppen fredag med massa mys eller vad ni vill! Kramar <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: