Fredag <3

Hey!

Det va supermysigt att träffa Anna igår, och Linda såklart men det va så längesen jag fick se Anna o hon är så brun o snygg :D Efter jag fikat med dom va det full rulle med kalas fix! Det va jättemysigt och jag tror William va nöjd med födelsedagen :) Vi har mycket godis iaf! Nästa helg blir det kalas för mig när pappa, Elle o Kevin kommer :) <3

Idag har jag jobbat, har väldigt ont i ryggen o fogarna från igår och så har jag blivit förkyld med.. buhu :( Efter jobbet åkte jag till Nicky o käka lite bullar, drack kaffe o tjöta :) Nu är jag hemma en sväng men ska snart åka till Bäckebol o hämta William på jobbet, sen ska vi käka och efter det blir det bio! :) Mys! William blev jätteglad för biljetterna, extra glad när jag sa att det va platser med extra benutrymme, haha :D

Ha en toppen fredag!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: