Fredag <3

Igår va William hemma från jobbet för han är lite sjuk, men trots det gick han upp 06:30, handlade frukost på Maxi 07:00 (färska frallor) och kom in med frukost på sängen till mig med fina röda rosor med <3 Världens bästa! Eftersom att min födelsedag knappt blev nån födelsedag eftersom vi skulle till läkaren på ultraljud o grejer så tog det övertaget lite, så det kompenserade han idag :) Underbart <3

Sen chillade vi hemma i soffan ganska länge, sen körde vi till Borås en sväng i det fina vårvädret bara för att komma ut, det va ingen direkt hit dock eftersom att Wille mådde sådär, jag har ont och Borås hade inget att erbjuda som Göteborg inte har :) Men det va mys ändå!

Sen köpte vi pizza på ett nytt ställe i Partille, inte nytt men nytt för oss :) Goda pizzor! Blir nog nya Partille pizzan :) Sen satte vi på en film men jag somnade nog vid halva, typ vid 21:00, haha det tar på krafterna att va gravid! Jag vaknade vid halv 11 och då sov William gott han med :) 

Idag vaknade jag halv 8, inte så konstigt kanske när man somnar så tidigt, har lite huvudvärk med.. Men solen skiner!! :D Välkommen våren! <3 William sover fortfarande så jag får nog äta frukost ensam idag för nu börjar jag bli hungrig! Än så länge har vi inga planer idag så jag vet inte vad som händer :)



Kram


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: