Monday

Godmorgon!

Det blev ingen byrå igår för när vi kom dit såg vi att den va för smal så min vita ljusstake får inte plats utan att bränna upp väggen.. Men vi hittade massa andra roliga affärer att slösa pemgar på istället :) Jag somnade i Williams famn lite efter att Så ska det låta börjat.. det börjar 20:00, haha :D Men jag vaknade vid 21 igen o va vaken en stund, sen snarkade Wille på soffan så då fick jag gå in o lägga mig i sängen, Igår blev även sovrummet helt klart! Äntligen :D Superfint med ny färg på väggarna, nattduksbord, nya sängkläder och LOVE bokstäverna ovanför sängen :) Lägger in en bild ikväll :)

William är förkyld så han e hemma o frisknar till idag från jobbet.. stackarn <3 Jag ska snart ta mig bort till sjukgymnasten och träna lite! Just nu ser vädret lite molnigt ut men vi har ju haft världens vår väder hela helgen :D Sol och massa plusgrader, underbart! Hittade ett par snygga vår skor igår men det fanns inte min storlek, kanske hittar dom idag nånstans istället! :)



Jenny (jvsm)

Tycker fortfarande att den där tröjan är galet snygg, och kulan också. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: