Nattbloggar

Hellu!

Dagen har vart bra, vi vaknade ganska tidigt men låg o sega i sängen ganska länge, käka frukost o sen drog vi till Allum i hopp om att hitta nåt till mig inför festen, vilket vi gjorde trots en hungrig, stressad och irriterad gravid tjej :) Tur att William har bra tålamod! Men fin blev jag iaf! Blommiga strumpbyxor, mamma kjol och en mamma topp :)

Sen åkte vi hem och fick fika gäster i form av kära Nadia med pojkvän Johan, trevligt! <3 Sen slängde vi i oss lite mat och gjorde oss iordning inför fest hos Eric som fyller 21! Där va vi vid 20:00 o käka o umgicks :) 
Vid 01 började folket vilja dra vidare ut på stan och det va inte jag jätte pepp på så jag valde att dra hem o Wille stannade :) Sååå kul e det inte att va ensam nykter med ett gäng fyllon :p Så nu sitter jag här ombytt till myskläder, käkar smarties och bloggar lite men ska nog snart dra mig in till sängen!

Hoppas ni har haft en toppendag och kväll! Kram


Nadia

Supermysigt att träffa er! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: