Sjuk

Nu börjar jag lite smått känna mig som en människa igen efter en hemsk tisdag med både hemsk migrän och en ännu värre maginfluensa! Låg i sängen heela dagen igår, förutom när jag sprang till toan typ var 15:e minut.. Har nog aldrig haft en sån hemsk magsjuka! Fick inte behålla en droppe vatten :(

Men idag mår jag bättre, har fått i mig en halv macka och lite oboy hitills.. Får försöka fylla på lite i taget så bebisen får i sig lite med :)

Känner mig helt slut i hela kroppen, ska försöka få energi till att hoppa in i duschen snart tänkte jag, och så ska William få hjälpa mig o bädda rent i sängen ikväll.. Hatar o sova i dom sängkläderna man sovit i när man vart sjuk.

Hoppas ni är friska och glada! Kram




Jessica

Håller med dig om det där med sängkläderna. Känns så äckligt! :) Krya på dig

jessica

Nej vi vet inte vad det blir. Men jag är bombsäker på en liten tös :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: