Soffhäng

Nu är Wille på jobb nr 2 på svenska mässan till kl 22 och jag e hemma i soffan o kollar tv :) Har käkat hemlagad spenatsoppa och ägg :) Nyttig tjej! Det kommer inte så mycket kul på tv ikväll men det kanske inte gör så mycket eftersom jag lär somna snart :p 

Imon ska jag jobba men sen e jag ledig på onsdag, då ska jag till läkaren på morgonen, sjukgymnasten vid 13 och sen på konstert med Linda :D Yaay! ( Dock missar jag Greys!) Torsdag är jag också ledig och då fyller min man 29 <3 Då får vi besök av svärmor :) Fredag jobbar jag igen och på kvällen ska vi göra en grej som jag inte kan skriva här än eftersom det finns risk att Wille ser :) Överraskning! Lör o sön e det också jobb men bara halvdagar :)

Hoppas det fina vädret håller i sig!! :)



Grillat <3 Mmmm! Längtar!



Sommar på Gotland  <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: