Home sweet home

Hellu!

Vart en lugn o skön dag på jobbet och nu är jag hemma :) Tänkte göra ett städryck...snart, när jag vilat framför datorn i soffan en sväng! Vädret är fint idag med, typ 12 plus men inte lika mycket sol som igår, men det e ok ändå!

På nästan alla sidor om graviditet står det att nu i v 14 släpper äntligen tröttheten och man är pigg o mår som bäst.. inte här! På morgonen är jag dock ganska pigg, det är på kvällarna problemet är.. Igår somnade jag typ 20:15.. Kul! Vaknade när Wille kom hem vid 22.. Sen somnade jag halv 11 igen. Tycker att det borde vända snart? Och enligt min bm har jag bra järnvärden så det borde inte bero på det heller.. Jaja det är bara att stå ut med att va osocial ett tag, får vila massa innan konserten imon! :)




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: