Varmt!

Hej i sommarvärmen!!

15+ i Partille, helt underbart! Jobbat idag, imon får jag va ledig istället för igår! haha gött :) Efter jobbet svängde jag inom Allum o köpte några nya tröjor i några storlekar större än jag brukar ha, haha herregud, lite ångest på det! Som tur är så är det bara magen som växer hitills :)

Nu har jag hängt upp en maskin tvätt o väntar på tvätt nr 2, ska diska o slänga ihop en köttfärsgratäng lagom till mannen min kommer hem tänkte jag :) Stackaren tappade en TUNG pall igår på fötterna på jobbet, antagligen fått nån spricka i dom o har ont när han går. Vill han till sjukan? Nejnej! Han går o jobbar som ingenting :) Knas!

Vickan- visst blev du sugen på Knasen igår? Haha :)




Linda

Ska man ha barn i korgen?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: