Barnvagn

Heej! :D

Sorry för dålig update men jag har haft annat för mig :) Allt är bra, William är frisk och det funkar helt ok för mig att jobba 50%, gött att gå hem vid lunch o vila lite innan man ska göra massa andra vardagssysslor :)

Idag kom snön tillbaka.. segt! Men den verkar ändå töa bort ganska fort, vill ju ha vår nu! :)

I förrgår köpte jag och William barnvagnen, jag vet att det är ganska tidigt men anledningen är att den vagnen vi ville ha ( Crescent City 2011) är utgående och reas ut nu för snart kommer 2012 års modell, ingen skillnad mer än färg och 2000 kr i pris.. Därför passade vi på och fyndade :) Igår satte Wille ihop den för att se så allt är helt så nu står den här o ser snygg ut o väntar på bebisen :) Gött med att ha den köpt eftersom den är dyrast!

Snart kommer Linda hit o ska käka lite o så, mys! Så nu håller jag på o städa lite o förbereder maten. =)

Hoppas ni har det bra allihopa! Kramar från mig, William och plutten <3








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: