V 13

Goddag!

Igår va vi på Ikea och lite överallt o kikade =) Sen hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde andas så då va det bara att åka hem o slänga sig på soffan, äta popcorn och kolla film :)

Idag ska vi till Alingsås en sväng och hämta en byrå vi hittat på blocket som vi ska måla vit :)
Egentligen hittade jag en fin på Ikea igår som jag ville ha men den va ganska mycket dyrare än denna byrån William ville ha. Och vi har hela tiden sagt att vi vill kolla könet på bebisen men jag vill kolla så fort man kan, om 6 veckor, och Wille vill kolla om 12 veckor för då e det billigare.. Så- dealen va att om Wille fick köpa denna billiga byrån på blocket så får jag kolla könet om 6 veckor :D Så nu är det bokat! Spännande! <3 
23 april 17:30 får vi veta!

Idag går vi in i vecka 13 <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: