Vår!! <3

Heej!

Igår städade jag lite hemma tills William ville att jag skulle komma och hämta honom hos Eric vid 15. Då åkte vi till maxi och köpte lite godsaker, hem o käka o bara mös o chilla.. Spelade bingolotto utan vinst och somnade framför en film på soffan båda två :)

Idag är det världens vår väder och jag älskar det! Säkert 13+ och sol <3 Slutade jobbet halv 12, åkte hem o  hann käka en macka, sen kom Daniel och vi åkte o käka glass i solen o chillade :) Sen chillade vi ännu mer hemma hos mig o nu har han åkt och snart ska jag åka och hämta William på jobbet för att köra honom till jobb nr 2.. Så ikväll blir jag ensam! Nu är det bäst att jag åker så jag kommer i tid! Ha det gött o njut av solen allt ni kan! <3



Gårdagens söndasmys <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: