William fyller år!

Godmorgon!

Nu har jag vart o lämnat min man som fyller år idag på jobbet :) Nu ska jag städa o göra fint här hemma, halv 12 ska jag träffa Anna och Linda i stan o fika, så himla mysigt för det va längesen jag träffade Anna, hon har vart utomlands o gottat sig några månader :) Efter det ska jag stanna till på Maxi o köpa fika o tårta, hem o fixa det sista. Skulle hämtat William på jobbet 17 men det löser svärfar istället. Kl 18 kommer svärmor, Willes mormor och svärfar såklart o ska fika lite :) Det enda Wille önskade sig va godis så jag har vart på Hemmakväll o köpt ca 1,5 kg godis :D Och så ska vi på biopremiären av Kvarteret skatan-reser till Laholm imon (hoppas verkligen inte William läser detta inlägget) Haha! William har tjatat om att han vill se den :) Hoppas han blir nöjd! Vi har bestämt oss för att inte köpa dyra presenter i år, allt ligger så tätt. Först jul, sen 2årsdag, min födelsedag, hans födelsedag och sen ska vi få en bebis som vi hellre vill köpa grejer till :) 29 år fyller han idag min gamling :) <3

Nu antar jag att ni är så nyfikna så ni spricker om hur konserten va igår? ;D 
Den va grym som vanligt! Han är grym! Jag bara njöt! <3 Jag kan dock känna att det va liite för mycket nya låtar på rad, och eftersom de flesta inte hunnit lära sig dom blev det lite opepp där kände jag innan hann drog en gammal goding igen, då blev det drag! :) Men i övrigt va kvällen toppen! Jag och Linda käkade god middag på Pasta plus innan konserten , trevligt! <3

Nu har jag inte tid att sitta här mer utan nu måste jag städa så här är fint när gästerna kommer! Ha det bäst!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: