Äntligen fredag!

Hellu!

Det blev storstädat och fint efter senaste inlägget :)

Igår träffade jag mamma och Vickan efter jobbet o käkade glass i det fina vädret! Sen träffade jag Anna en sväng o tjötade massa :) Mys! Efter det följde jag me Vickan o storhandla o sen åkte jag hem o åt mat med min man <3

Idag va vädret inte lika fint men helt okej :) Hade lära-känna-samtal med min nya chef o det gick bra! Efter jobbet åkte jag till Kungälv o fikade några timmar med Camilla, mys! :) Sen handlade jag lite fredagsmys på Maxi o nu e jag hemma i soffan :) Ska snart laga mat men jag får inte tag på Wille så jag vet inte när han kommer hem riktigt..

Hoppas ni får en mysig kväll! En speciell hälsning till syster Vickan som klagar på att jag bloggar dåligt ;) <3



Hej tjock tjej!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: