Sjuk! :(

Igårkväll (innan jag somnade på soffan typ kl 21) började jag känna att jag hade lite ont i halsen.. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja för jag hade så ont, och är snuvig :( Så jag fick stanna hemma idag. Så himla segt! Vill inte va sjuk! Jag va helt glad o trodde jag sluppit den hemska förkylningen som går.. Och nu när jag satt och åt frukost så spydde jag helt oförberett! Mådde inte illa eller nåt.. Konstig kropp! Men jag har haft maginfluensan 2 gånger redan denna vintern så jag hoppas bara det va nån graviditetsgrej.. 

Nu när jag satt o skrev fick jag nog dom starkaste sparkarna någonsin!! :D Jag såg på utsidan när hon sparkade, magen liksom hoppade till! Flera gånger! Sjukt häftigt! :D <3 Igår gick vi in i vecka 22 :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: