Sommarvärme!

Hellu!

Sen uppdatering, jag vet! Men ni gillar mig ändå ;)

I lördags eftermiddag kom Williams bror Ludde och hans ofru Sara hit och umgicks med oss :) Killarna handlade och jag o Sara lagade gomiddag :) Mys! Dom sov här och på söndagen gick William upp och bakade bröd till oss :) <3 



Sen åkte vi ut till Hönö på konfirmation och 50 års kalas på Williams sida släkten, trevligt :)
Efter det åkte jag o William till ramberget och käka glass i det fina vädret o bara mös <3 Sen tvättade vi bilen och åkte och hälsa på Vickan i sin nya lya :)

Idag har jag jobbat, superfint väder idag igen! Underbart! 23 grader och sol <3 Jag hämtade William efter jobbet så åkte vi till allum o kollade affärer, gick inom Maxi och köpte jordgubbar o glass som vi åt hemma på balkongen sen innan han åkte till jobbet :) Så nu jobbar han kväll för en kille va sjuk.. Jag har städat och bakat lite men nu chillar jag i soffan med min fina mage som hoppar till ibland :) <3






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: