Valborgsdagar!

Hellu!

Valborgsmässoafton firades med William, hans bror Ludde, Sara, Emmy, Mamma, Vickan och Mattias :) Kollade cortégen och sen käkade vi pizza :) Mys! Sen somna jag som en stock innan jag skulle upp o jobba.

Igår jobbade jag, sen kom jag hem till min lediga man, vi åkte till Ikea (igen) o köpte några hyllor. Sen tvättade vi bilen o käkade glass i det underbara vädret! :) Kl 17 åt vi middag hos svärfar, supermysigt! Han hade lagat kyckling, potatisgratäng och sen blev det äppelkaka/paj med glass till efterrätt :)

Idag har jag jobbat, vart hos läkaren och förlängt sjukskrivningen, vart på MVC en sväng, tränat hos sjukgymnasten och handlat. Så nu vilar jag i soffan, sen ska jag ta fram dammsugarn och bädda rent i sängen hade jag tänkt, vi får väl se hur det slutar :) Ikväll är det Greys! yay! :) 



Kärlek <3



Vickan o Mattias :)



Mamma <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: