:(

Haft ont i huvudet hela dagen, inte ens mina morfintabletter har hjälpt :(

Och ingen Greys va det ikväll! Why?! Sjukt besviken när jag väntat hela dagen!

Mamma är här och vi har käkat thaimat och myst :)

Nu degar vi framför tvn, jag är trött och vill sova bort huvudvärken så snart blir det sängen!

Kram



Tinde

Ang kommentarerna om att Alicia satt åt fel håll i selen, ta inte åt dig, du vet ju att det bara var en kort stund hon satt så. folk älskar kritisera, speciellt när det gäller andras barn! Ha det bra :)

Johanna

Håller med Tinde, strunta i dem. Så tråkigt att folk bara kommenterar när de har något negativt att säga.

Kram på dig

Mari

Alexandra,

Det var aldrig meningen att peka finger och vara negativ. Jag ville bara uttrycka min oro över barnet och dela med mig av det jag vet, för man kan inte veta allt som nybliven mamma. Jag hade själv velat att någon informerade mig ifall jag gjorde nåt fel med mitt barn. Jag är ledsen att du tog så illa vid dig.

I övrigt så får man nog räkna med att alla kommentarer inte alltid är positiva då du driver en allmän blogg. Du bör kunna hantera ros som ris!

Väl mött

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: