Dagens fynd

Jeansen



Eva

Idag är "man" kanske inte lika försiktig från början då man fått hem sin bebis. Men jag provar ändå att ge er en tanke... En liten bebis har ju varit inne i magen och växt till sig under nio månader. Och vi vill som nyblivna föräldrar visa upp vårt nya underverk. Inget konstigt. Men den tanke jag bara vill förmedla är: Var försiktig den första tiden, hon utsätts för miljoner nya baciller, och en helt ny värld. Hon blir ledsen och kinkig, då det blir för mycket, hennes sätt att säga stopp. Alicia verkar dock vara tålig och ni får både besök och ni åker omkring med henne och träffar vänner och hon följer med ut och handlar. Försök att vara lite egennyttig om henne, när ni känner att alla fått träffa henne, så var lite mer sparsam med besök och utflykter. Hon behöver få knyta an till er i lugn och ro. Mys med henne hemma, vilket kan minska stressen runt ikring henne. Var rädd om eran guldklimp, ge oss bilder, men min tanke; Var själva mer med henne, utsätt henne inte för så mkt nu första tiden. Jag hoppas ni tar min tanke på rätt sätt, är bara rädd om er och lilla Alicia (som jag vet att ni månar jättemkt om) Älskar er! Kramiz fr "dagisfaster"

Jennie Wilhelmsson

Åh, dem jeansen har jag också köpt till min flicka. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: