Födelsedagsfirande

Igår kom mamma hit vid 13 :) jag fick inte gosa med min dotter särskilt mycket på hela dagen! Haha :) men Alicia verkade trivas hos mormor!

På kvällen badade Alicia och fick på sig sin nya klänning :) Sen åkte vi in till stan och firade svärfar som fyllde år! Han bjöd oss på restaurang, så det va lillans premiärbesök! :) Maten va god och det va mysigt! Va hemma vid halv 11, somnade vid 11.. Mamma sov här inatt och hon ville så gärna ha lillan inatt så det fick hon! Och jag fick sova en hel natt :) 23-07:30! Underbart!

Idag har vi inte gjort mycket, det är riktigt skitväder ute så jag känner inte riktigt för att gå ut.. Alicia har somnat nu så jag ska passa på att dammsuga o tvätta golven :)

Kram!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: