Godmorgon!

Inatt har vi sovit bra! Alicia somnade lite efter 21, sov till 02:30, sen vakna hon 06 och 09 :) nu sover hon igen på mitt bröst <3

Kl 06 när jag matade henne hade jag inte fått på korken till flaskan ordentligt så massa läckte ut på henne och i sängen! Suck.. Upp o byta pyjamas o fick lägga papper o handduk på lakanet eftersom wille sov..

Efter att ha strulat med detta la jag mig brevid Alicia och blundade. När jag öppnade ögonen ser jag världens finaste lilla tjej bara ligger och tittar på mig helt lugnt o fridfullt :) jag smalt lite! Så himla mysigt! Det finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är och hur mycket jag älskar henne <3 och William! Det känns som att vi är helt nykära igen!

Livet är toppen <3



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: